Виделки, навушники, макарони, повітряні кульки, парасолька, соломинки, зубні щітки, люстерка, окуляри, ліхтарики, стрічки, прищіпки, цукерки, квасоля, ґудзики, скріпки, змійки… З цими (й багатьма іншими) предметами запропонували ми учителям нашого ліцею творити-продукувати на педагогічній раді «Бриколаж в освіті. Ефективний інструмент неформального навчання». І вчителі творили: складали реклами навчальних предметів із обов’язковим використанням запропонованого набору слів-предметів, озвучували мультфільми за мотивами українських народних казок, але за освітніми ролями («Рукавичка» – класна година; «Ріпка» – робота з батьками), за пів години створювали навчальне відео, створювали інфографіку «Змішане навчання» із речей, зовсім не призначених для цього, використовували як навчальний засіб афішу та квитки Одеського театру.
Рефлексію вчителі-бриколери проводили за допомогою кави (у зернах, меленої та звареної), цукру-рафінаду, солі та перцю горошком.
Чекаємо від педагогів доцільного застосування цієї технології на уроках!
Рефлексію вчителі-бриколери проводили за допомогою кави (у зернах, меленої та звареної), цукру-рафінаду, солі та перцю горошком.
Чекаємо від педагогів доцільного застосування цієї технології на уроках!