Серіал розрахований на новачків та складається із 6 серій тривалістю 8-26 хвилин.
У серіалі йдеться про алгоритми та комунікацію вчителів і учнів на період дистанційного навчання, а також набір сервісів і специфіку їх використання для вчителів, зокрема: Google Classroom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Zoom, Class Dojo, Classtime, Viber та інші.
Серія 0. «Перш ніж пірнути в онлайн з головою».
Серія 1. «Алгоритми та комунікація вчителів і учнів на період дистанційного навчання».
Серія 2. «Набір і специфіка використання сервісів для вчителів».
Серія 3. «Дізнаємось більше про Class Dojo».
Серія 4. «Google Classroom для організації дистанційного навчання».
Серія 5. «Огляд онлайн-інструменту Microsoft Teams».
Серія 6. «Знайомимось із сервісами CISCO WEBEX. Вивчаємо можливості Classtime».
Далі - зміст серій
Серія 0. «Перш ніж пірнути в онлайн з головою». У цій серії: вступне слово від Оленки Северенчук, директорки з розвитку Ukrainian Global School, радниці заступника міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції.
Серія 2. «Набір і специфіка використання сервісів для вчителів». У цій серії: Як організувати спілкування з учнями? Чому всім учителям важливо синхронізуватись та визначитись, яку платформу використовувати? Якою є роль соціальних мереж як системи комунікації з учнями? Допоможе розібратись із цим Юрій Гайдученко, вчитель української мови та літератури Новопечерської школи, фіналіст Global Teacher Prize. В цій серії відбувається огляд сервісів та соцмереж: Google Site, Facebook, Instagram, Telegram, Tik Tok, Google Classroom, Class Dojo, Padlet, Zoom, Hangouts, Skype, Viber.
Серія 3. «Дізнаємось більше про Class Dojo». У цій серії: Class Dojo — це зручний інструмент для оцінки роботи класу в реальному часі. Ідея сервісу полягає в створенні зручної та легкокерованої системи заохочення з різними ролями і рівнями доступу. Кожен знаходить мотивацію за певне досягнення. Передбачений щоденник рефлексій для учня. Більше деталей розповість Юрій Гайдученко, вчитель української мови та літератури Новопечерської школи, фіналіст Global Teacher Prize.
Серія 4. «Google Classroom для організації дистанційного навчання». У цій серії: з Google Classroom можна спілкуватись, збирати файли з роботами, ставити оцінки, контролювати терміни виконання завдань, створити контрольну роботу за варіантами, надавати консультації для кожного учня в приватному режимі. Особливостями використання сервісу поділиться Юрій Гайдученко, вчитель української мови та літератури Новопечерської школи, фіналіст Global Teacher Prize.
Серія 5. «Огляд онлайн-інструменту Microsoft Teams». У цій серії: Завдяки безкоштовному онлайн-інструменту Microsoft Teams учні та вчителі матимуть доступ до навчальних матеріалів і зможуть взаємодіяти. Основою інструменту є команда — можна об'єднати учнів у класи. В кожній команді можна створити тематичні канали за предметами, наприклад, математика або історія. Аби співпрацювати з колегами, варто створити команду — віртуальну вчительську. Більше подробиць ви дізнаєтесь у серії за участю Марини Лютинської, вчителя Ліко-школи, експерта Microsoft.
Серія 6. «Знайомимось із сервісами CISCO WEBEX. Вивчаємо можливості Classtime». У цій серії розповідаємо одразу про два сервіси. В основі CISCO WEBEX — зручні відеоконференції для дистанційного навчання. З можливостями сервісу ознайомить Юрій Галаган, спеціаліст CISCO WEBEX. Classtime — це українська розробка, помічник вчителя. Як використовувати Classtime — допоможе Женя Гагаркіна, тренерка Classtime.