Почувши після педагогічної ради від однієї з учительок оптимістичну фразу-оцінку «А коли зустрічаємося наступного разу?», ми (керівництво ліцею) зрозуміли, що все було зроблено правильно. Та й тема зустрічі актуальна та благодатна: «Інтегруємо виховання в навчання». Результати групової діяльності педагогів ліцею в черговий раз переконали: тут працюють творчі, відповідальні, зацікавлені, небайдужі, працездатні й працелюбні люди! Інтегрували вони майстерно, професійно та доцільно! Жодного навчального предмета не залишилося поза увагою, хоча педагоги виконували завдання, які не були характерними для їхнього академічного напрямку: учителі позначали на мапі та рекламували тематичні маршрути Україною, стилізували символами тризуб, створювали кімнату-музей ліцею, розв’язуючи при цьому математичну головоломку, рецензували підручник інформатики для 4 класу, займалися оформленням головної сторінки сайту «Україна мистецька». А обрамленням педради став герб ліцею, який отримав нове змістове та виховне звучання завдяки творчим ідеям, оригінальним думкам, патріотичному та позитивному настрою педагогів. Упевнені, що продумана інтеграція виховання в навчання стане якісним інструментом на шляху подолання освітніх втрат.