https://nus.org.ua/articles/10-pravyl-yak-pratsyuvaty-z-akademichnoyu-dobrochesnistyu-v-shkoli-dumky-pedagogiv/
1. Вчителі мають демонструвати якості доброчесності на своєму прикладі.
2. Залучати батьків до співправці.
3. Не спонукати дітей до недоброчесності.
4. Встановлювати єдині вимоги й покарання.
5. Системно працювати з темою доброчесності.
6. Не наголошувати на оцінках.
7. Організовувати проєктну й позакласну діяльність про доброчесність.
8. Постійно говорити про це з педагогами й мотивувати їх помічати, якщо дитина списує, не пробачати переписування з ГДЗ.
9. Створювати авторські завдання, які унеможливлюють ознайомлення з ними напередодні. Найкраще успіх академічної доброчесності, каже Слушний, працює на прикладі ЗНО.
10. Розвивати доброчесність на рівні держави й не ставити завищені вимоги до вчителів.