28 листопада 2018

Педагогічна рада цього разу тривала довше, ніж завжди. І зрозуміло: тема «Трансформації в особистісному «обличчі» вчителя в умовах інформаційних та освітніх змін: чи все приймати?» надзвичайно актуальна. Уже перше завдання, запропоноване нами вчителям, показало, що психолого-педагогічна реальність безперервно змінюється, і педагогу необхідно пришвидшувати темп. Учителі назвали більше 30 слів-неологізмів (від бріколажа до фасилітації), які з’явилися останнім часом в освіті.
Чи має сучасний учитель розбиратися в репі, молодіжному сленгу? Наскільки корисним інструментом для ефективної організації навчального процесу є учительський блог? Чи важливо, яким месенджером користується класний керівник: Viber чи Telegram? Ці та інші питання (їх, до речі, було порушено в статті «Що робити вчителям, щоб бути в тренді» на сайті «Освіторія») ми розглянули з усіх боків, об’єктивність була досягнута цікавим шляхом: тим, хто категорично не погоджувався з певними інноваціями, було запропоновано довести, що без них сучасний учитель – не учитель, і навпаки: вчителі, що одразу прийняли запропоновані позиції, мали спростувати їхню ефективність і необхідність. Зійшлися на одному: усе має бути доцільним!
Анкетування вчителів показало: наш колектив не уявляє роботи без постійного розвитку. Ми готові приймати ті зміни, які позитивно впливатимуть на інтелектуальний та моральний рівні наших учнів, завдяки яким наша школа залишатиметься сучасною та конкурентоспроможною!