10 червня 2018

Аналіз уроку як один із компонентів контролю за навчально-виховним процесом в умовах нової української школи

 http://www.osvitaua.com/2018/06/
Відповідно до концепції «Нової української школи», стратегічні цілі й завдання вимагають переорієнтації науково-методичної роботи на пошук, розробку інноваційних шляхів розвитку всіх складових освітньої галузі, формування в освітньому середовищі сучасного педагогічного мислення та забезпечення розвитку, самоствердження і самореалізації особистості педагога.
Відвідування й аналіз уроку та виховного заходу – це основне джерело знань про якість навчання і виховання в школі, про можливості педагогічного колективу у підвищенні своєї професійної компетентності. Спостереження та аналіз уроку і виховного заходу складають найбільш важку частину посадових обов’язків заступників директорів з об’єктивних причин: доводиться аналізувати уроки з багатьох предметів інваріативної і варіативної частин навчальних планів, предмети за вибором, факультативи, позакласні заходи. Тим більше, що викладання кожного предмета будується не тільки на основі загальних педагогічних закономірностей, але й має специфіку в змісті і методах викладання.
Завантажити файл