Тиждень проєктів "Відкрива(відчиня)ємо "двері" у різні світи" у нашому ліцеї був сповнений креативу, досліджень і неймовірних відкриттів, адже щодня вчителі та учні демонстрували результати пошукової діяльності, вражаючі знання та нестандартне мислення.
Справжні портали у світ літератури, кіно, мультфільмів та комп’ютерних ігор відкрилися завдяки аналізу ролі в них «дверей-переходів". Дослідниці занурилися у чарівні світи та розкрили їхні таємниці!
У математиків завдання здавалося простим, але водночас інтригуючим: чи пройде диван у двері? Учні поринули у світ геометрії, використовуючи свої знання про площі, криві та оптимізацію. Вони досліджували різні форми "диванів", експериментували з кривими сталого кута та шукали найефективніший спосіб "пронести" об'єкт через двері.
Природничі проєкти вразили своїм різноманіттям: від загадкових тунелів та печер до важливої ролі хробаків і гризунів у екосистемі, від інженерних див станцій метро до безмежних чорних дір. Наші учні показали глибоке розуміння природних явищ та їхнього значення, демонстрували досліди, наприклад, утворення печер, слухали звуки природи, наприклад, хробака, який повзе їхньою партою.
Історія та мистецтво ожили завдяки проєктам про величні акведуки, елегантні арки та інші дивовижні споруди минулого. Учні-історики продемонстрували зв'язок часів та важливість історичної спадщини.
Усі учасники отримали заслужені нагороди – сертифікати за наполегливу працю та оригінальні брелоки для ключів від «дверей пізнання» на згадку про цей особливий тиждень.
Однією з родзинок тижня стала інтерактивна пропозиція – домалювати до зображення арки власні елементи, створюючи абсолютно нові та унікальні образи.
Щиро вітаємо всіх учасників та їхніх наставників з чудовими результатами!