14 липня 2017

Стань гуру квестів



Створити квест просто, як 2+2 

Квест —  як велосипед: сам винахід старий, як
http://www.osvitaua.com/2017/07/dyj-2017-006/
світ, а користуватися й досі вміють не всі. Але крім того, що квест — це весела динамічна гра, він ще й має неосяжні освітні можливості. Квест як форма навчально-виховної взаємодії легко адаптується до будь-якої навчальної дисципліни та дає змогу інтегрувати гру в навчання, а навчання в життя. Проте аби справді коефіцієнт корисної дії навчального заняття був максимальним, квест має відповідати психолого-педагогічним особливостям учасників квесту. Навряд чи хтось знає навчальні особливості учнів краще, ніж учитель. Тому й квест краще створити власноруч. А ви вмієте створювати квести?
Британський професор Стів Віллер, вивчаючи освітні потреби сучасного покоління цифрових дітей, або «покоління міленіалів», розробив піраміду цифрового залучення. Ця піраміда відображає фундаментальність освітніх потреб учнів.

10 липня 2017

02 липня 2017

Любий мій 11-Б!
Я – щасливий учитель, адже в моїй долі були такі діти, як ви! Наш довгий спільний шлях був надзвичайно цікавим та результативним. Талановиті, розумні, щирі, дотепні, неординарні, веселі, унікальні, творчі, працездатні, цілеспрямовані, такі різні – ви залишитесь у моєму серці. Ми подолали всі труднощі, а ваші результати на важливішому іспиті за все шкільне життя підтвердили мою віру у вас!
Медалісти шкіл  м.Чорноморська, серед яких - троє моїх учнів, які отримали золоті медалі "За високі досягнення у навчанні"